leopard iklan

Tuesday 24 June 2014

Bersediakah Aku..



Eh eh eh.

Awak yang baru kahwin tu? err ada rasa cuak tak menjelang Ramadhan ni?

Takde. Hebat. Tepuk tangan sikit. Kenapa tak de rase cuak eh?

Saya??

For sure saya cuak!

Sebab, saya kena bangun masak sahur untuk suami. Masak berbuka untuk suami. Eh ingat senang ke. Err. Senang ke eh. Tapi kenapa saya nak rasa susah pulak. Masak je lah. Err. Memang masak je. Tapi cerita dia sedap ke saya masak nanti? Err. Bangun subuh-subuh masak. Pergh-pergh-pergh. Lepastu masak kat rumah mertua. Lagilah pergh.

Saya tahu awak tak cuak sebab awak hebat. Awak dah tahu rumah mertua awak macam mana. Awak dah tahu kat mana kuali periuk semua. Awak dah tahu bawang ikan bilis semua. (yeke?). haha.bedal.

Tapi saya,

Saya pertama kali ni nak pergi rumah mertua saya.
Saya pertama kali ni kena masak rumah mertua.
Saya pertama kali ni masak sahur buka semua.
Saya pertama kali ni ada suami disisi saya.


Jadi, saya rasa semua adalah pertama kali dan saya takut. Tolongggggggggg…………

No comments: