leopard iklan

Thursday 20 February 2014

Tema Warna Perkahwinan

Aku sebenarnya tak faham apasal entri aku jenis terabur ek? Mula-mula cerita pasal bunga tangan pastu cerita pasal checklist pastu cerita pasal tema. Aku ni nama je Planner kilang tapi nak plan hidup sendiri pun macam kelaut. Ok ntah pape kan.

Berbalik kepada tajuk kan, aku cuma nak bagitau tema kahwin aku nanti. Tema ni sebenarnya memainkan peranan (ayat fiksyen buku tingkatan 5) dalam sesebuah majlis. Kalau kita guna warna garang sangat akan buat effect macam panas pada tetamu. Kalau tema warna soft plak akan buat effect tetamu taknak balik sebab nyaman sangat. Eh caner tu? Bebel kuat la kau ni yana.

Dah la straight to the point. Nikah aku nak warna lembut pastu kahwin aku pilih color tiffany blue sebab nak nampak kelelakian sikit dalam majlis aku (ehh ada kaitan ke??)

TAKLAH.!

Ceritanya aku nak pilih turquoise tapi tunang aku ni dia taknak terlalu pastel sangat nanti dia nampak jambu jadinya aku pilih kaler tiffany ni sebab nak nampak cam pekat sikit. ARGGH PAPELAH. Pening ar.

Dan warna peach ni melengkapkan warna supaya ada nampak manis sikit. Barulah nampak girlish sikit. Eh lagi skali ntah papelah.

Bedal je.

Haha


Nikah :

Cream + Champagne



 





Resepsi :

Tiffany Blue + Peach









Sumber : GOOGLE. 

much LOVES ,

XOXO,
NR. 

2 comments:

wawa syaida said...

saya memang suka giler dengan warna cream and champagne ni...tak tau lah nape...tapi memang suka :)

Unknown said...

@Wawa syaida, ya tahu xpe. saya pun nampak awak suka champagne kan sebab baju tunang awak pun champagne. hihikss.. well salam kenal yunk.. and tahniah tahniah dah kawin..