leopard iklan

Sunday 14 September 2014

Bagaimana ingin menjadi Agent Sticker Jimat Minyak?


Assalamualaikum,

Pembuka kata yang manis dihari yang manis semoga senyum-senyum anda yang membaca semakin melebar ok?

Lama gila rasanya saya tak update ape-ape kat blog ni. Mungkin sebab saya cukup bz menjaga keperluan suami saya (ewah) jadi tak cukup masa nak update. Haha. mohon jangan muntah darah.

Berbalik pada tajuk diatas, saya ade menerima beberapa wassap yang tanya macam mane nak jadi Agent Sticker Jimat?

Sebenarnya,

Senang sangat.. saya hanya letak beberapa syarat yang mudah.. jangan risau. Sy pasti akan follow up anda dan buat anda banyak kali repeat order. But first, mestilah kena ada modal. Untuk saya sendiri, saya pun modal lebih besar dari modal nak jadi agent ni sendiri.. biasalah nak bisnes kena ade modal right? Cuma saya xnak bebankan sesiapa yang mungkin dalam keadaan macam saya jugak dulu..

Pengalaman saya buat MLM yang tak menjadi ape2 tu sy apply kat sini walaupun setakat saya jual sticker. Saya ambil yang mudah dan saya buang perkara-perkara annoying yang saya dapat masa dulu2 tu haha! sebab saya tahu apa yang orang tak suka dan apa yang orang suka.

Cara nak jadi agent ;-

   1. Beli minima 10pcs Sticker Jimat Minyak pada harga RM25/PCS .
   2. Next pembelian layak mendapat harga RM17/PCS.

(Harga sekeping Sticker Jimat Minyak adalah fixed RM35/Sekeping)

Mudah giler kan? So, apa lagi jom ramai-ramai jadi agent saya.. hubungi saya pada nombor yang tertera dibawah ya...





No comments: