leopard iklan

Friday 19 September 2014

20 Fakta Tentang Aku

Banyak kali aku tengok orang dok update IG pasal #20Factaboutyou tu kan. Aku pun tiba-tiba rasa nak buat sikit aa pasal benda alah ni meskipun takde sape yang tag aku pon.

eh, kena tag baru boleh buat ke? Luls.

Well, ini adalah sedikit fakta tentang aku. Supaya sesiapa yang kenal aku patut tahu oh dia mmg suka ini / tak suka ini blablabla. What ever. penting ke? haha




1. Na Rieana adalah nama pena combination nama Yana / Nana / Shukri / Aryana 

2. Penggemar masakan pedas. 

3. Seorang yang suka mengkaji menggunakan google. 

4. Pencinta yang setia & jiwang enough. luls. 

5. Tak reti tengok movie omputih kalau kat pawagam. Kalau kat rumah boleh layan.

6. Seorang yang touching berat tapi its a normal feeling. Tak la over.

7. Suka membaca - apa-apa genre lagi-lagi Al-Quran.haha

8. Tak suka sangat orang yang yek yek kedondong. Berbual lebih.

9. Suka buat kelakar kalau berada dalam lingkungan manusia yang boleh layan. kalau orang tu teging nak mampus mostly cakap dalam hati g mampus.

10. Suka pulau. Tak suka sesuatu yang bising / ramai orang.

11. Kurang suka bergambar. well ikut mood. kalau swing mmg mls.

12. Octoberian. & love people on Octoberian also. Mcm charm sikit dengan diorang.

13. Sungguh-sungguh kalau buat sesuatu tu macam assignment ke. 

14. suka menulis kerana apabila menulis ia memberi ketenangan yang maksima tapi ikut mood.

15. suka memberi nasihat dalam percintaan orang. Tapi hubungan sendiri kadang ke lautan.

16. suka anak sulung tapi jodoh dengan anak bongsu pulak.

17. Kehidupan adalah berwarna-warni. Dan aku seorang yang tahu hidup ni tak sentiasa cerah.

18. Coklat? Tak pernah terlintas untuk minat. 

19. Suka pada kereta Saga FLX dan sanggup pusing tengok kereta orang walaupun sendiri dah ade. 

20. yang ke doploh adalah aku seorang yang suka menangis bila nak datang bulan!.hahaha







No comments: