leopard iklan

Tuesday 12 August 2014

Testimoni Sticker Jimat Minyak

Hai hai. Selamat hari raya uols.

Pasal raya tu kita letak tepi dulu sebab raya kakak ni biasa sajor.


Ok, arini nak up testimony dari customer2 yang dah guna sticker jimat minyak. So far semua bagi feed back yang ok selepas guna sticker ni. ramai jugak rupanya yang contact saya selepas baca blog ni.

tak sangka kitaaa  *-* (malu biawak)


okay okay. Masih open order yaa sticker jimat. Boleh contact saya untuk order.

Wassap : 0127242648
Call / Msg : 0167677411 
Ms Yana.





Semua testimoni diatas adalah dari customer saya sendiri okay. Banyak lagi sebenarnya tapi sebab haritu henpon buat hal & terpakse tukar handphone banyak kali so saya tak dapat nak selamatkan yang dah feedback tu.
Hmm dugaan giler handphone rosak. Tunggu jap g iphone 6 keluar gua rembat cecepat. ewahh 



Selagi nyawa dikandung badan, inshaallah saya akan terus boleh dihubungi untuk order sticker ni. 

Jom jimat reramai jom!



No comments: