leopard iklan

Monday 29 September 2014

Kenapa Tak Jimat?



Hai assalamualaikum!

Kalau sesapa yang pernah jadi cust aku so mesti tahu yang aku selalu follow up diorang tanye mcm mane ok x dengan sticker. 

so untuk kes atas ni, aku xnak lah menyorokkan testimoni untuk orang yang pada die xdapat detect jimat ke tak. so untuk cust aku ni, die tak dapat detect jimat atau tak sebab die cakap kereta dia tak constancy gerak. 

Yang bermaksud dia jarang keluar pada satu tempat yang repeated. Dia tak sure jimat ke tak. Tapi die cakap jimat sikit sbb die slalunya isi seminggu sekali now dah jadi 2 minggu sekali. 

Pesanan penaja,

kalau uols nak guna sticker jimat ni, make sure uols tahu setiap 1 bar minyak kereta korang bole pegi bape KM sebelum pakai lepastu compare dengan selepas pakai. So, kalau tak de kesan jimat langsung atau tak de beza, sila contact aku.

kalau kereta uols ada modified enjin, memang TAK JIMAT ok. So, please note.

Please make sure korang faham fuel consumption setiap kenderaan korang ok? 

Any enquiry, 

wasap me 0127242648 YANA. 


Thanks and muah ciked. bye. 























No comments: