leopard iklan

Sunday 15 June 2014

Jom Mula Bisnes - Sticker Jimat Minyak -


Assalamualaikum.

Setelah berminggu-minggu aku cuti kahwin dari berniaga sticker jimat aku ni, makanya harini aku nak warm up dengan testimoni yang dah guna sticker jimat minyak ni. Kalau mungkin ada yang masih confius dengan keberkesanannya,  korang boleh tengok dalam entri2 aku yang sebelum ni. Search keyword ‘Sticker Jimat Minyak’.

Atau, boleh klik link ini , ini , ini  dan ini . Baik kan siap bagi link. Ahaha.

Oklah, nak cerita sikitlah since lepas kahwin ni ape-ape hal aku kena minta izin & restu sang suami, makanya semalam aku slow talk dengan suami aku yang aku sebenarnya bisnes sticker ni.

Yelah, sebelum ni masa ktorang bertunang aku cuma ada cakap aku pakai dan takde mention aku jual, so sekarang aku rase izin suami itu perlu so aku jelaskan pada dia segala-galanya. Haha. Tak baik tau membelakangkan suami. 


Alhamdulilah, suami aku okay. Sayang sangat kat asben aku >< kiki. Yela, kan kita tolong2 ringankan beban dia. Takkan itu pun dia nak marah. Lagipun asben aku bukan jenis memarah tak masal. Yang penting kita jalan tanggungjawab memasing. eh lain plak pegi dia.

Okay, since cuti rehat lama ni aku nak kena panas2kan balik segala usaha yang sebelum ni aku rehatkan. So, ini kali kita up testimoni-testimoni yang dah guna sticker jimat minyak ni.









Sebenarnya banyakkkkkk lagi testimoni dari kawan-kawan yang guna sticker ni. Ada yang cakap guna mulut je dia punya jimat. ada kawan yang bagitahu sticker ni sebenarnya tambah kilometer dan sebagainyalah. Kalau tambah kilometer mean jimat minyak la kan?? 

Tak dinafikan ada jugak melayu sombong yang jenis tak percaya dan tak nak melayan dek kerana angkuh yang dia masih banyak duit dan tak hadap nak jimat minyak ni. takpelah, saya jual pada yang perlu. Yang tak perlu tu, tak perlu cakap bukan-bukan tau tau tau. Lagipun, nawaitu saya hanya bantu kawan-kawan dan orang2 Melayu kita supaya jimatkan sikit wang poket. Bukan saya nak carik duit dengan menipu T_T. Saya orang Melayu dan tak kan saya nak tipu sesama Melayu. Tak baik.


Well, cara tampal sticker ni boleh refer gambar bawah ni ;-



By the way, pada saya lah kan memang banyak sebenarnya orang jual penjimat minyak kat luar sana. Ada yang jenis cecair kena topup atau ada yang tampal pada enjin, tapi pada saya terpulang uols nak pakai yang mana satu la kan. 

Kelebihan yang ada pada Sticker ni ialah ;-

Senang digunakan - Cuma tampal saja
Tahan selama lebih kurang 2 tahun - tak perlu topup2 lagi
Harga yang murah - RM35 sahaja . tak murah ke tu??




Cuma nak cakap, murah ke mahal ke kalau orang nak beli dan percaya tetap akan beli kan? Rezeki masing-masing.


Dah nak puasa raya ni mesti banyak nak pakai duit kan? Jadi apa salahnya berjimat sikit. Macam kereta saya sekarang dapat jimat rm30~50 ringgit seminggu. So kalau sebulan dapat jimat dalam rm120 macam tu siapa yang tak nak kan? Saya bersyukur sekarang. Kepala pun tak sakit lagi dah.  Nak raya dah tak risau jalan jauh-jauh sebab tahu dah jimat. hehe.

Cuma terpulang anda-anda semua lah kan. Kalau anda mahu berjimat boleh hubungi saya ;-

Yana
0127242648 - Wassap

Saya boleh pos dan COD (kota tinggi, Johor)

Kalau anda nak tahu lebih banyak testimoni, promosi dan sebagainya, boleh like Facebook Page saya ;-




Terima kasih kerana sudi membaca dan saya doakan anda semua succes dalam kehidupan anda. InshaAllah amin.






No comments: