leopard iklan

Wednesday 24 December 2014

2014 - Game Over-

Salam.

Maaf lah sape2 yang sudi baca kisah hidup aku dekat blog ni, lama kan aku x menulis. aku ni memang macam gini. kejap rajin kejap datang mood malas, malas benar.

Harini 24 Dec 2014. lagi 7 days nak over tahun 2014 ni. Pergh orang kata azam mana yang kita rancang memula tahun 2014 tu dah tercapai ke??

Aku?

ni aku senaraikan apa yang tercapai.

TERCAPAI-

Nak kahwin.

tu je. kahkahkahkah.

TAK TERCAPAI

banyak.

hoho.


so nak letak siap-siap wishlist aku tuk tahun 2015

1. Nak terbitkan 1 novel / buku / atau paling tidak Zine. 

2. Nak target gaji RM3K.

3. Nak beli rumah semampu kami somi isteri.

4. Nak pasang braces 
( ah ni dari 7 tahun lps berazam tapi x de kesungguhan, kalau x dah pasang. so releven lagi ke?)

5. Nak ada anak jika Allah izinkan. inshaallah amin.

6. emmmm nak ape lagi???

Takde. tu jela cukup dulu. Semoga dipermudahkan. amin.

#PRAYFORPANTAITIMUR. kesian sekarang banjir kan. semoga Allah lindungi semua mangsa.. teringat masa tahun 2007 banjir kat Kota Tinggi.. habis lumpuh.. 



1 comment:

crunchyahcock said...

salam... terbaca blog td.. saya pn lama gle x hapdet blog.. skrg keje apa