leopard iklan

Monday 27 October 2014

Update Order Sticker Jimat Minyak

salam,

saya tak berapa ada masa nak update blog..
so kalau sesiapa yang nak oder sticker jimat minyak, boleh follow IG saya 

@nr_fuelsave & @na_rieana untuk sebarang order.

kat situ saya selalu update testimoni customer yang dah guna..

atau direct wasap je 0127242648, call mesej 0167677411

saya bz bz bz yg amat since keje sekarang saya dah kena take over kerja ex-click saya.. so bertambah2 keja.. tapi saya tetap akan layan oder korang..

minyak naik harga kan? korang takkanlah nak biarkan lagi minyak korang habis mcm tu je.. at least bangunlah dari tidur dan gunakanlah sticker jimat ni.. saya bukan cakap untuk promote ke ape.. tak pun..
cuma benda da ada depan mata kot.. and dah terbukti mmg save kalau rm20-30 seminggu tu.. so, kenapa mesti was-was?

mcm sy sendiri.. ulang-alik.. mula2 mmg ok je tapi lama2 saya sndiri pun pening sbb xleh save duit tapi bila dah ade sticker ni at least x la sakit sangat saya isi minyak.. kata orang seminggu tu taklah dua kali isi rm50 yang mane mmg sakit wooo kalau nak kua dari poket.. so sekarang save la dalam rm70 seminggu.. minyak da naik ni masih belum dapat tau naik berapa untuk sy sndiri sbb sy masih x kira sbb macam sama je. haha

saya ckp td sy bz kan tp bole plak update.saje nak update. just nak bagitau aritu hp rosak. so segala order dr cust sy reply ada yang lambat. soo sorry dear customer memane yang mgkin tacing pasal sy reply lambat. sebab sy sndiri bengang gan hp tu asik hangggg je la. yela, klu reply lambat kang nti cust ckp kita x kasi high priority pada dia plak kan.. 

Tp now sy da beli hp lain. sy beli lenovo S850. eh, puas hati sangat setakat ni la dengan hp tu.. gambar terang pastu siap brigthen kan kulit kita..haha so kalau selfie terus die auto edit walaupun ko x pakai camera 360 tu. yang lain2 belum sempat godeh sebab baru je beli semalam. hehe rm650 original set lenovo. takpelah mahal sikit. alah membeli menang memakai ye tak? 

Niat beli hp ni pun bukan ape, just nak upgrade bisnes. So, nanti cust wasap ke nak edit pic ke nak ape ke senang takde la hang2.. sy ni bukan banyak duit sgt jenis suke tuka2 hp..sy ni pelik.. suke pki yang ada2 je.. klau dulu pki Ninetology, pastu yang hang2 ni pakai Samsung Trend je..nampak x betapa tak outdatednya saya..

hehe,

Ok, bebel panjang lah plk. Harap anda2 semua diluar sana boleh contact me untuk oder jadi agent ke dropship ke.. jangan dropship tidur sudeyy..

Till then,


Salam. 

No comments: